mandag den 4. februar 2008

Flytte-rædsler

Vi flytter i denne uge, og derfor er samlingen nu hastigt ved at blive proppet ned i kasser. Hold da op! I virkeligheden er det umuligt at rydde op, mens man pakker ned, så det må komme, når tingene skal ind på hylderne igen. Jeg kan se, at der er bunker af ting, jeg ikke har kigget på i årevis, så det skal sælges fra efterhånden. Det drejer sig især om horror-fiktion på engelsk og enkelte blade (bl.a. en stor stak Cinefantastique). Nå, det må komme, når det kommer (men drop mig evt. en mail, hvis du gerne vil modtage nogle salgslister, når jeg får dem klar). Bloggen kan formentlig også blive lidt flytteramt, alt efter tid, energi, hvor er lige computeren og er der hul igennem til nettet i den nye lejlighed? Mon flytning nogensinde har været emnet i en gyser?

6 kommentarer:

  1. i Amityville Horror?
    Held og lykke med flytningen.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig! Der er også flyttemænd i ARACHNOPHOBIA og HELLRAISER.

    SvarSlet
  3. Og vel egentlig også i "Poltergeist". :)
    Lad os, for jeres skyld, ikke håbe, at I flytter et lignende sted hen...

    SvarSlet
  4. Gode gamle Romero har forresten fødselsdag i dag. :)

    SvarSlet
  5. God fornøjelse med flytningen, Søren!

    Har forresten lige modtaget første sending af min udgivelse FRA SKYGGERNE OG ANDRE CTHULHU MYTHOS NOVELLER.

    SvarSlet
  6. Og hvad med Rosemarys Baby?

    SvarSlet