tirsdag den 27. januar 2009

LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN på dvd

Jeg har endnu ikke været i biffen for at se det svenske vampyr-hit, LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN. Nu begynder datoerne for dvd-udgivelserne at dukke op, så det var måske på tide at få gjort noget ved det. LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN udkommer på dvd i Sverige den 4. marts fra Sandrew Metronome. Det er formentlig en nordisk udgave med undertekster på alle sprog. En uges tid senere kommer den på dvd i USA. En dansk dvd-dato kender jeg ikke. En enkelt forhandler har den stående til udgivelse den 17. marts, men nu får vi se.

3 kommentarer:

  1. På filmens svenske hjemmeside besvarer instruktøren spørgsmål fra sit publikum. Han fortæller i den forbindelse, at der ikke er lavet en "bag om kameraet"-dokumentar. Han siger endvidere, at han synes, at det er lidt fedt at være hemmelighedsfuld angående, hvilke digitale og analoge effekter, filmen rummer, og hvordan de er lavet.
    Jeg er helt enig.

    SvarSlet
  2. Det lyder ret cool. Man skal ikke lave ekstramateriale, bare for at lave det - og det er lidt suverænt, hvis filmskaberne gerne vil holde lidt på hemmelighederne.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig vildt til at gense denne film - med eller uden ekstramateriale! Hellere intet ekstramateriale, end ligegyldigt ekstramateriale. Alt for mange dvd'ere for proppet et par tåbeligt making-of dok's på, som man ser en gang, og så aldrig mere!

    SvarSlet