søndag den 25. oktober 2009

Dvd-gys uge 44 - 2009

Bare en enkelt titel i næste uge...
  • THE HAUNTING IN CONNECTICUT (Peter Cornwells spøgelses-gyser, der kørte i bifferne tidligere på året. Det er dog ikke til at gennemskue, om det er biograf-versionen eller det unratede cut, der kommer på dvd og Blu-ray her i landet. Ifølge Midget Entertainments hjemmeside er det en 4-dobbelt disc-udgivelse, hvilket formentlig er en fejl. Måske er det en enkelt-disc, måske er det en dobbelt-disc. Vi får se. Den danske titel er HJEMSØGT - THE HAUNTING IN CONNECTICUT. Udgives af Midget Entertainment).

5 kommentarer:

  1. Så vidt jeg kan se, er der tale om biograf-versionen. I hvert fald når jeg sammenligner filmen med Movie-censorship.coms gennemgang (http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=1421203). Og så er DVD-udgaven en 2-disc, hvor man på disc 2 finder en tv-dokumentar, som ser på det samme hjemsøgte hus. Filmen faldt faktisk i meget god jord hos mig - den har ellers fået hug de fleste steder. Desværre er dokumentaren ikke særlig interessant.

    SvarSlet
  2. Hmmm... og jeg ved sgu heller ikke med den engelske dvd-udgave. Bliver nok nødt til at bestille den amerikanske hjem.

    SvarSlet
  3. Trist, at det er biograf-udgaven. Den er nemlig på tilbud lige nu hos Stereo Studio til 25,-

    SvarSlet
  4. Jeg har ikke fået købt denne film endnu - netop pga. forvirringen omkring udgaverne.

    SvarSlet
  5. Okay. Jeg tror, jeg snupper den alligevel. 25 kr. er nok til at overleve bare for at kunne den. :D

    SvarSlet