tirsdag den 21. december 2010

Gaver og gys

Jeg fik ordnet de sidste julegaver i går og fik undervejs krydret indkøbene med lidt horror. I Fantask hentede jeg det seneste nummer af FANGORIA (med en grim BLACK SWAN-forside). Så er Laserdisken ved at lukke ned i København, og de holder minus 20 procent-ophørsudsalg. På den konto scorede jeg den engelske PHANTASM-box med alle fire film plus bonus-disc for 200 kroner. Og i et antikvariat i Fiolstræde havde de nye dvd-film til 15,- kroner, så her købte jeg PLAN 9 FROM OUTER SPACE og BRIDE OF THE MONSTER/NIGHT OF THE GHOULS.

5 kommentarer:

  1. Trist med laserdisken. :(
    De var godt nok alt for dyre til at jeg gad handle der, men trist alligevel.

    SvarSlet
  2. Det er også især priserne, der har gjort, at jeg har været en sjælden gæst i Laserdisken - men det er trist at miste endnu en fysisk butik, hvor man kan gå ind og rode hylderne igennem.

    SvarSlet
  3. Ikke blot er Laserdisken en butik med hjælpsomme, velinformerede ekspedienter, men et firma der idealistisk har bekæmpet de store videoselskabers forsøg på at kontrollere og begrænse markedet! Jeg går derind og siger farvel på sidste åbningsdag, den 23. december!

    SvarSlet
  4. Yes, ekspedienterne har generelt været super-tjekkede og selvfølgelig har jeg også fra tid til anden købt nogle ting. Men generelt kan man få filmene billigere på anden vis.

    ...men stor respekt for Laserdiskens kamp mod videoselskaberne.

    SvarSlet
  5. Bare det at hænge ud der ,og snakke med mennsker.Med samme filmsmag det var fedt.Kommer til at tænke på Clerks.
    Den duft af film for du ikke på nettet.
    Hils Nicolas

    SvarSlet