søndag den 10. april 2011

Elvira genopstår på dvd

Skønne Elvira vendte tilbage til de amerikanske tv-skærme i efteråret med serien ELVIRA'S MOVIE MACABRE. Nu kommer nogle af episoderne på dvd fra det amerikanske selskab Entertainment One. På den ene dvd kaster Elvira sig over NIGHT OF THE LIVING DEAD og I EAT YOUR SKIN - på den anden gælder det THE SATANIC RITES OF DRACULA og THE WEREWOLF OF WASHINGTON. De to dvd'er kommer til juni, men selskabet satser på at udgive flere på et senere tidspunkt. Kilde: Shock Till You Drop

2 kommentarer:

  1. hej. lige et spørgsmål der ikke har noget med indlægget at gøre, men har du nogen ide om hvornår nr. 8,9 og 10 i TRUE BLOOD bliver udgivet på dansk?. har læst de 5 første inden for sidste uge og kan slet ikke stoppe med at læse dem. jeg køber 6 og 7 inden for de næste par uger regner jeg med. men 8 er ikke på dansk endnu og ved ikke om jeg skal kaste mig ud i det engelske. :-)

    // waleriia@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Som jeg efterhånden har svaret en del gange ... også i de indlæg, der rent faktisk handler om TRUE BLOOD-bøgerne ;-) ... så har det danske forlag endnu ikke meldt ud om de udgiver mere og i givet fald hvornår.

    Bøgerne er nu ret lette at læse på engelsk, så kast dig bare ud i det.

    SvarSlet