tirsdag den 12. april 2011

Uhyggelig reklame for ny Deodato-gyser

Ruggero Deodato er endnu ikke begyndt at filme THE HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK PART II, men hype-trommerne er så småt begyndt at buldre. Jeremy Mincer har lavet to teaser-plakater, hvor I her får den mest creepy - takket være gutterne fra Dread Central. Filmen er selvfølgelig en fortsættelse til Deodatos grumme LA CASA SPERDUTA NEL PARCO - eller THE HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK - fra 1980. Andrew Jones skal skrive manuskriptet efter en historie af Ruggero Deodato og Giovanni Lombardo Radice - og sidstnævnte vender tilbage i rollen som Ricky.

5 kommentarer:

  1. Det lyder gysende godt. Jeg håber ikke Deodato har mistet grebet. La Casa Spaduta Nel Parco er en af de absolut bedste film der kom ud af slasherbølgen i slut-halvfjerserne og begyndelsen af firserne.

    SvarSlet
  2. Det bliver godt. Man bliver helt nostalgisk. Men ærgerligt at han ikke skulle lave CANNIBALS alligevel.

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at den mest af alt ser grinagtig ud; et tyndbenet træ med afrohår.

    SvarSlet
  4. Jeg har oplevet et lsd-trip i en skov, hvor alle træerne havde ansigter, men de virkede nu meget fredsommelige. Ansigtet på plakaten må være en såkaldt dryade.

    SvarSlet
  5. Ja, det var surt, at Ruggero ikke lige fik lavet en kannibalfilm mere - men den her glæder jeg mig til. :-)

    SvarSlet