tirsdag den 2. august 2011

UNINHABITED: Ny australsk horror

Det er næsten altid værd at bruge tid på ny australsk horror. For det meste er filmene godt skruet sammen og så har de nogle af verdens flotteste og mest usædvanlige locations. UNINHABITED er fra sidste år og er instrueret af Bill Bennett. Den handler om et ungt par, der tager til en øde ø i Great Barrier Reef. Det viser sig dog, at de ikke er alene på øen og det udvikler sig til en kamp på liv og død. Filmen udkommer på dvd i England den 15. august fra G2 Pictures. Kilde: Bloody Disgusting

2 kommentarer:

  1. Fedt! Altid rart med australsk horror. Den har dog ikke fået alt for gode anmeldelser, de steder jeg lige hurtigt har læst om den. Men jeg bestiller den sgu.

    Den udkommer i øvrigt også på Blu-ray.

    SvarSlet
  2. Jeg ender nok også med at give den en chance.

    Jeg skriver for meste pr. refleks "kommer på dvd", da jeg endnu ikke ejer en Blu-ray-afspiller.

    SvarSlet