mandag den 5. december 2011

Masser af horror fra Cinematic Vision

Cinematic Vision har løftet sløret for en stribe af de titler, der udkommer i første kvartal 2012. Der er nogle af filmene, som formentlig mere er thrillere, så dem vil jeg undlade at nævne i denne omgang. Men her er i hvert fald en håndfuld af de horrorfilm, vi kan se frem til:
  • KNIFE EDGE (Af WAXWORK-instruktøren Anthony Hickox. Udkommer 24. januar).
  • THE REEF (Australsk haj-horror. Udkommer 7. februar).
  • AUTOPSY (En af de mange After Dark Horrorfest-film. Udkommer 28. februar).
  • RETURN TO SLEEPAWAY CAMP (Endnu en omgang livsfarlig sommerlejr. Udkommer 6. marts).
  • SWAMP SHARK (Haj-horror fra TV-kanalen SyFy. Udkommer 27. marts).
  • MALIBU SHARK ATTACK (En sjat haj-horror mere. Udkommer 27. marts).

2 kommentarer:

  1. The Reef kan jeg stå inde for - de andre titler ser ikke ligefrem lovende ud?

    SvarSlet
  2. Jeg elsker SLEEPAWAY CAMP serien, så jeg glæder mig bestemt til at se RETURN TO... Især da det jo er Robert Hiltzik der igen har skrevet og instrueret...

    SvarSlet