lørdag den 24. november 2012

Gys med Gellar

Nævn tre gyserfilm med Sarah Michelle Gellar på rollelisten (og det tæller ikke at sige BUFFY THE VAMPIRE SLAYER - det er nemlig en TV-serie). Det hurtige svar for mange er nok THE GRUDGE og THE GRUDGE 2, og så er det man kan komme i tvivl om hvilken af SCREAM-filmene, hun er med i (det er 2'eren). Om de to SCOOBY-DOO-live action-film tæller som horror, vil jeg overlade til juryen, og der er et par optrædener i THE RETURN og POSSESSION, hvor genren måske mest er thriller.

Men jeg skal indrømme, at jeg helt havde glemt, at hun også er med i I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER, selv om jeg har set filmen flere gange. Det blev jeg så mindet om ved endnu et gensyn i aftes. Filmen er stadig på det jævne, men den er godt skruet sammen med flotte billeder og fantastisk musik af John Debney. Og Sarah Michelle Gellar gør det rigtig godt i denne film (klimaks er dog noget rod, men det er så instruktøren og manuskriptforfatterens skyld).

1 kommentar:

  1. Sjovt nok I KNOW WHAT... den eneste jeg kunne komme på, selvom jeg da også har et par af de andre...

    SvarSlet