tirsdag den 2. april 2013

Spooky skærmbillede på computeren

Jeg har døjet med en døende MacBook de seneste par uger, og i dag fik jeg nok og opgraderede til en ny. Nu er det sådan i Mac-verdenen, at man på under en time kan overføre alt fra sin gamle computer til den nye, så man bare kører videre som om intet var hændt. Det kan godt være, at man sidder med en funklende ny maskine, men alt ligner sig selv, når man starter op.

Og det er jo super, men jeg lagde i det mindste et andet skrivebordsbillede på for i det mindste at have gjort noget nyt. Jeg kan ikke lige finde noget passende fra de aktuelle eller kommende gysere, så det endte med at blive dette spooky slot, der skal være med til at sætte mig i den rette stemning, når jeg skriver indlæg til denne blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar