lørdag den 18. maj 2013

En hel masse Olaf Ittenbach

På min to-do-liste over ting, jeg skal have skrevet her til bloggen, er et kig på den tyske splatter-instruktør Olaf Ittenbachs film. Another World Entertainment har efterhånden udgivet syv titler fra hans produktion, og i dag nåede jeg da så langt, at jeg fik købt de to, jeg mangler. Nu skal jeg bare have dem set... og skrevet om dem; ved siden af de andre ting, jeg har stående på to-do-listen (der pt. indeholder mindst ti mere eller mindre tidskrævende projekter). Oh, it's hard to be a horror blogger.

6 kommentarer:

  1. Jeg har kun set 'Premutos', umiddelbart noget af det dårligste, jeg nogensinde har set - men på en lidt fed måde :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun sige jeg elsker AWE . Jeg køber dem igen.
    Olaf Ittenbachs film er det jeg prøvet at lave i min unge dag

    SvarSlet
  3. Af Ittenbach har jeg kun set den rædselsfulde CHAIN REACTION, der her i landet er udgivet på dvd af Pan Vision.

    SvarSlet
  4. Har lige set Mama er du ikke lige ved at være popcorn

    SvarSlet