onsdag den 29. marts 2017

Hov, der er nogen, som har tryllet ekstramaterialet væk på den engelske Blu-ray-udgave af THE VVITCH

Jeg har netop modtaget den engelske Blu-ray-udgave af THE VVITCH, den fænomenale hekse-gyser fra instruktøren Robert Eggers. Ganske vist har jeg i forvejen den amerikanske region A-udgave, men nu kan det være bøvlet det der med at skifte region på sin afspiller, selv om den er gearet til det - og så ville jeg gerne have fingre i en Blu-ray med danske undertekster. Der er nemlig andre her i familien, der også gerne vil se THE VVITCH. Så jeg bestilte den hjem, fordi prisen på engelsk Amazon var kommet ned i et fornuftigt leje.

Desværre er indholdet lidt mere sløjt, idet der ikke er noget ekstramateriale på. Nu sprudlede den amerikanske Blu-ray ikke nødvendigvis, men der er i det mindste en ganske interessant Q&A, og en eller anden dag skal jeg nok komme igennem kommentarlydsporet. Men den engelske Blu-ray indeholder filmen og intet andet. Så nu har jeg to eksemplarer af THE VVITCH ... i det mindste er forsiderne ikke de samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar