lørdag den 13. januar 2018

Min Amazon-ønskeliste med horror-titler bliver aldrig tømt ... men det er helt OK

I "de gode gamle dage" lavede man håndskrevne lister over de ting, man gerne ville købe hjem til sin horror-samling. Det er ikke nær så nødvendigt i dag, hvor mange online-butikker som en fast funktion har muligheden for at lave en ønskeliste. Men uanset om man laver en fysisk eller en digital liste, så kommer man aldrig til bunds i den, fordi vi hele tiden bombarderes med spændende nye udgivelser.

Min ønskeliste hos Amazon ligger rimelig fast på omkring 25 horror-titler. Den kunne i princippet være meget længere, men nu indeholder den mest det, jeg i hvert skal have hjem, så som Slasher Classics Collection og The Italian Collection-titlerne fra 88 Films. Der er også lidt Arrow Video-titler, lidt fra Shameless og noget fra Eureka. Så går jeg lidt og holder øje med priserne, og køber så typisk en af de nyere film og tre af dem, der er faldet lidt i pris, og så bliver det som regel i omegnen af 400 kroner for en pakke.

Min nuværende Amazon-liste indeholder TORSO, A CAT IN THE BRAIN, BLOOD HARVEST, SLAUGHTERHOUSE ROCK, SWEET SIXTEEN, BLACULA (THE COMPLETE COLLECTION), ISLAND OF LOST SOULS, THE ENTITY, WOLF CREEK (THE COMPLETE FIRST SERIES), THE SKULL, THE TOWN THAT DREADED SUNDOWN (1976), GANJA & HESS, STREET TRASH, CREEPOZOIDS, PIGS, I DRINK YOUR BLOOD, WATCH ME WHEN I KILL, THE STRANGE VICE OF MRS. WARDH, DON'T TORTURE A DUCKLING, KILL BABY... KILL!, THE SLAYER, MADHOUSE, TOUCH OF DEATH, COLD BLOOD BEAST og DELIRIUM - alle på Blu-ray. Så er der også nogle westerns på, men det er en anden snak.

Over tid skal jeg nok få købt de fleste af dem, men ønskelisten bliver løbende ændret og det er helt urealistisk nogensinde at komme i bund med den - og man skal jo også have tid til at se de film, man køber hjem. Men sådan er det jo. I øvrigt er jeg begyndt at bruge en såkaldt bullet journal - en form for kalender, to-do-liste og meget andet, som man skrive i hånden. Så det kan faktisk være, at jeg på et tidspunkt vil supplere den digitale ønskeliste med en fysisk; ligesom i "de gode gamle dage".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar