fredag den 22. marts 2019

Det er blevet fredag, jeg har lige tegnet abonnement på et horror-magasin og så kigger jeg på bloggens besøgstal for den seneste måned

Ugen er gået, og jeg har heldigvis fri i denne weekend, så det skulle være muligt at få slappet lidt af. Horror skal jeg også have dyrket, men det bliver nok mest i kraft af litteratur - der er et par bøger, jeg gerne vil have kigget på. Og så har jeg lige tegnet et abonnement på det engelske horror-magasin SCREAM, som du herover kan se en reklame for. Det er ganske OK blad, og det er herligt med jævne mellemrum at kunne hente et genre-magasin i sin postkasse.

I forvejen abonnerer jeg på THE DARK SIDE MAGAZINE, der udkommer hver sjette uge, og FANGORIA, der udkommer en gang i kvartalet. SCREAM udkommer hver anden måned, så det er indtil videre alt i alt 18-19 blade pr. år, jeg vil modtage. Så er det lidt sjovere at kigge i postkassen.

Men nu til noget helt andet. Jeg aner ikke om Skræk og Rædsels faste læsere har opdaget det, men den seneste måned tid har jeg faktisk blogget "som i de gode gamle". Det betyder i praksis, at der er kommet et indlæg på hver eneste dag. En af dagene nåede jeg endda to indlæg. For en del år siden var det standarden her på kanalen, og det kunne sagtens blive til mere i nogle måneder. I november 2009 nåede jeg at skrive hele 70 indlæg til Skræk og Rædsel.

Men tingene har ændret sig over tid og nye tilbud er kommet til i den elektroniske verden. Blogs er ikke så sexede mere, men de har stadig en nostalgisk charme, som nogle sætter pris på. Og så har jeg for sjov og lidt som et eksperiment blogget dagligt den seneste måneds tid på den måde, jeg nu gør med lidt af hvert. Man kan altid diskutere kvalitet, relevans og substans, men det var nu det, der kunne lade sig gøre.

Resultatet? Tja, de iskolde tal afslører faktisk, at både besøgstal og sidevisninger er dalet den seneste måneds tid. Det kan jo være en tilfældighed, men det giver selvfølgelig stof til eftertanke. Nå, jeg runder dette indlæg af, og hopper over og kigger lidt på Facebook og Twitter - der, hvor alle brugerne er ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar