onsdag den 3. april 2019

En Stephen King-bog vender hjem

Igennem årene har jeg med jævne mellemrum trimmet min horror-samling. Det synes jeg generelt er en sund proces, men man kan selvfølgelig komme til at skille sig af med noget, man på et senere tidspunkt har lyst til at se igen, læse igen eller høre igen. I øjeblikket er jeg lidt hooked på faglitteratur om gys, og jeg vil gerne genlæse Stephen Kings DANSE MACABRE.

Ja, det er lidt af en bog, der stritter lidt i alle retninger, og det er nok forklaringen på, at jeg på engang for længe siden sagde farvel til mit eksemplar. Men nu skal DANSE MACABRE have en ny chance, og heldigvis har jeg fået den hjem på hylden for anden gang. Prisen var 109 kroner - sikkert mere end jeg i sin tid solgte den for. Så kan jeg lære det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar