fredag den 19. april 2019

Skræk og Rædsel siger farvel til horror-kalenderen

Umiddelbart virker det som en god ide at lave en online-kalender, hvor horror-fans kan finde de skræmmende arrangementer, der måtte være rundt om i Danmark, og det er netop det, som Skræk og Rædsels horror-kalender har været. Desværre har jeg i den grad en oplevelse af, at alt for få mennesker rent faktisk bruger den. Besøgstallet på den side, hvor kalenderen ligger, får ikke ret mange klik, hvilket er blot ét signal om, at interessen ikke er voldsom.

Desværre kan man ikke få tal for, hvor mange der bruger kalenderens feed, men jeg tvivler på, at tusinder af fans har sat deres smartphone eller tablet op til at se Skræk og Rædsels kalender. Der var faktisk en længere periode, hvor jeg af forskellige årsager ikke opdaterede kalenderen, og der kom i grove træk ikke en eneste klage eller forespørgsel i den periode.

Så nu må det være slut, og jeg kan sagtens finde andre ting at bruge min tid på end at plotte ting ind i kalenderen. Det har været et interessant eksperiment, og jeg har også lært nogle tekniske ting af det. Og jeg håber trods alt, at folk i perioder via kalenderen har opdaget arrangementer, de ellers ikke ville have set.

Rent praktisk: Kalenderen bliver ikke slettet, men jeg har lavet en note inde på siden om, at den ikke længere opdateres. Og den vil selvfølgelig stadig fungere med de arrangementer, der pt. er plottet ind i den. Tak til alle, der brugte kalenderen, og undskyld til dem, der har været vilde med at bruge den. 

2 kommentarer:

  1. Øv, øv, øv! Skræk og Rædsels horror-kalender har altid været en intergreret del af min digitale kalender! Vil blive savnet! ;-(

    SvarSlet
  2. Du er en af de få faste brugere, jeg kender, så jeg kan kun beklage.

    SvarSlet