fredag den 12. juni 2020

Der sker skam lidt i min horror-verden uden at det er vildt eller banebrydende

Fik en kuvert i posten i går med det seneste nummer af det engelske horror-magasin THE DARK SIDE. Bladet har selvfølgelig også været corona-ramt med lukkede kiosker og den slags, men nu er nummer 209 altså på gaden - og det med en flot THE FOG-forside. I kuverten lå også en påmindelse om, at mit nuværende abonnement var udløbet, så jeg har lige fornyet det med endnu seks numre - det er altså herligt at finde disse hæfter i postkassen.

Har bestilt den THE THING-cd, jeg skrev om sidst, men ellers skruer jeg ned for bestillingerne her op til sommerferien. Er stort set færdig med at købe de aktuelle Paperbacks From Hell-genoptryk, så jeg har ikke mange aktuelle bestillinger ude at hænge lige nu.

Fik en kuvert fra Shameless Screen Entertainment, der holdt noget udsalg for et stykke tid siden. Det var Blu-ray-udgaverne af THE CASE OF THE BLOODY IRIS og THE STRANGE VICE OF MRS. WARDH, som jeg længe har haft kig på. Shameless får af og til kritik for deres udgivelser, men jeg tror, at disse to er OK. Endelig har jeg købt GRETEL & HANSEL i Føtex, men så er det vist også det i denne omgang. Burde egentlig også købe THE LIGHTHOUSE og COLOR OUT OF SPACE, men nu får vi se.

4 kommentarer:

  1. Bjarne Pedersensøndag, 14 juni, 2020

    Du kan roligt købe de nævnte to - THE LIGHTHOUSE er underholdende men underlig (det var VVITCH jo også) og COLOR OUT OF SPACE er udmærket; dog mener jeg personligt ikke at den når 1987-filmatiseringen af David Keith THE CURSE (med Fulci som associate producer) til sokkeholderne, men denne har jeg også bare altid været vild med...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil bestemt købe de to film, og glæder mig til at se dem - men jeg har så meget i bunkerne, at det måske først bliver efter sommerferien. Er i tvivl om jeg nogensinde har set THE CURSE, så den må jeg lige på sporet af.

      Slet
  2. Bjarne Pedersenmandag, 15 juni, 2020

    Den kan fås på en superb og billig bluray her: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01H5PIXY2/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg også haft kig på nogle gange, så den snupper jeg nok på et tidspunkt.

      Slet