torsdag den 15. februar 2007

Lidt mere nyt

Dagens indkøbstur indbragte også lidt ekstra til samlingen. I en Bog & Ide fandt jeg tredje del af den nye Dracula-serie, som Wes Craven lægger navn til, nemlig DRACULA III: LEGACY. De to første film er ikke fantastiske, men jeg vil gerne se slutningen på historien. Det var et ”To film for 100 kroner”-tilbud, så jeg tog også krokodille-filmen LAKE PLACID. Den husker jeg som underholdende med ret god musik af John Ottman.

I en Expert-butik fandt jeg så den originale THE HITCHER i dobbelt-disc-udgaven til 70,- kroner (man kan være heldig at finde On Air Videos udgave til 30,- kroner i TP Musiks rest-bunker, hvis det bare er filmen, man er ude efter). Så snuppede jeg også lige THE GATE til 25,- kroner. Billedkvaliteten skulle være forfærdelig på denne udgave, men nu får vi se. I går fik jeg i øvrigt SILENT HILL i Valentin Dags-gave, så nu har jeg virkelig mange film på hylden, jeg skal have set.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar