tirsdag den 17. april 2007

Et soundtrack, en film og en box

Var lige en tur inde i byen for at ordne et par småting. Naturligvis havde jeg også lidt med hjem til samlingen. I Accord ved Rådhuspladsen fandt jeg et soundtrack med titlen BEST OF STEPHEN KING VOL. 1. Den indeholder musik fra THE SHINING, MISERY, CREEPSHOW, CHILDREN OF THE CORN, CHRISTINE og THE RUNNING MAN. Det meste af musikken er genindspillet netop til denne udgivelse, men suiten fra CHILDREN OF THE CORN er fra det originale soundtrack af Jonathan Elias, og det er den eneste mulighed for at få musikken på cd. Ellers skal man have fat i den originale lp fra 1984, der har ca. 30 minutters score. Suiten på cd'en er på 16 minutter. I Fona på Strøget købte jeg Stephen King-filmatiseringen MISERY til 30.- kroner, hvilket er et godt tilbud. Og i DVD City købte jeg den GODZILLA-box med seks film, der kom fra Atlantic Film sidste år. Jeg har en svaghed for de japanske monstre, så jeg glæder mig meget til at tage hul på denne æske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar