fredag den 26. oktober 2007

Poe som lydbog

Forlaget BookPlay er et foretagende, der har kastet sig over Edgar Allan Poes historier som lydbøger. De læses op af professionelle kunstnere, og der krydres så med diverse lydeffekter for at give den rette stemning. Indtil videre er det blevet til "Brønden og pendulet", læst af Carsten Bjørnlund, "Den sorte kat", læst af Lars Mikkelsen og "Hjertet, der sladrede", læst af Søren Sætter-Lassen. Bøgerne kan købes både som download og som cd'er - og skulle også kunne lånes på biblioteket.

2 kommentarer:

  1. hej, Jeg kan ikke finde den sorte kat ingenting. Kan du dele det med mig? Hvis du vil, vil jeg glad for at købe det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke, at forlaget findes mere, og jeg ved ikke, hvem der nu har rettighederne til DEN SORTE KAT og de to andre Poe-lydbøger. Har dem ikke selv - måske kan andre hjælpe.

      Slet