onsdag den 26. november 2008

Elvira kom med posten

Se lige hvad jeg har fået med posten. Det er noget så syret som soundtracket til ELVIRA'S HAUNTED HILLS, en horror-komedie fra 2001, jeg aldrig har hørt om. Elvira, eller Cassandra Peterson, kender de fleste sikkert fra den underholdende ELVIRA, MISTRESS OF THE DARK, men jeg må indrømme, at jeg ellers ikke har fulgt med i den storbarmede skræk-værtindes karriere.

ELVIRA'S HAUNTED HILLS skulle være en parodi på Hammer-filmene og Roger Cormans Edgar Allan Poe-produktioner. Det lyder ganske muntert. Musikken af Eric Allaman er klassisk skræk-musik i den lette ende og Elvira er også med på et kabaret-agtigt nummer. Cd'en udkom i 2002, men er allerede vanskelig at opdrive. Jeg fandt mit eksemplar på eBay.

2 kommentarer:

  1. Tillader mig lige at linke til mit review af filmen:

    http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=304

    SvarSlet
  2. Perfekt. Mange tak. Det havde jeg helt overset. Den amerikanske dvd er tilsyneladende udgået, men kan selvfølgelig opspores fra diverse forhandlere. Det vil jeg prøve i nærmeste fremtid.

    SvarSlet