onsdag den 29. februar 2012

Daniel Licht laver SILENT HILL-musik

Jeg har lidt på fornemmelsen, at folk, der spiller computerspil, ofte også er fans af musikken. I hvert fald kan man få masser af spil-soundtracks og mange af dem fremhæves som værende på niveau med film-soundtracks. Nu har jeg aldrig spillet SILENT HILL, men jeg må sige, at soundtracket fra det seneste i serien, SILENT HILL: DOWNPOUR, ser lovende ud. Komponisten er nemlig Daniel Licht, der også har lavet musik til BAD MOON, HELLRAISER: BLOODLINE, THINNER og et par af AMITYVILLE-filmene. Cd'en udkommer fra Milan, men man kan også købe musikken som download.

3 kommentarer:

  1. Der må jeg sige at du er gået glip af noget Søren. Især Silent Hill 2 er et af de mest skræmmende computerspil til dato.
    Hvis du ikke har mulighed for at spille det, kan du sikkert finde en play-through på youtube. Så er det bare frem med popcornene. :)

    SvarSlet
  2. Det må jeg prøve en dag.

    SvarSlet
  3. Jeg har netop købt SILENT HILL: DOWNPOUR-cd'en og jeg er ret vild med den. Den er helt perfekt at lytte til, når man sidder og skriver indlæg til Skræk og Rædsel.

    SvarSlet