søndag den 4. marts 2012

A damn fine cup of coffee

Jeg har ikke reolplads til alt for mange horror-figurer og den slags, men jeg holder meget af at lade min interesse smitte af på andre af livets gøremål. Som for eksempel når jeg sætter mig ned med en god kop kaffe og skriver på denne blog. For et par år siden købte jeg et reklame-krus for en af de tyske Weekend of Horrors-messer (på billedet det med Freddy Krueger i midten). Da jeg i går var til The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention i Malmø, fik jeg lige endnu et krus til samlingen. De er enormt solide og tåler opvaskemaskine, så de er perfekte til daglig brug.

1 kommentar:

  1. Jeg hælder stadig til, at det ultimative horror-kaffekrus må være med et billede af Peter Cushing, der råber på mere kaffe i "Frankenstein Must Be Destroyed", men det findes vist desværre ikke.

    SvarSlet