onsdag den 21. marts 2012

No horror news today

Efter min mening er RSS-læsere et genialt værktøj. På ingen tid får man masser af nyheder ind fra de kilder, man har valgt på nettet. Jeg søger meget naturligt efter horror-nyheder, og har sat min Google Læser op til at tjekke omkring 40 kilder. For det meste er der guldkorn at hente, men af og til sker der bare ikke en bjælde derude i det skrækkelige landskab.

Lige før midnat lå der omkring 70 nye artikler i RSS-læseren: Adam Levin skal være med i AMERICAN HORROR STORY, der er kommet ni nye DARK SHADOWS-plakater, Eddie Izzard er den første skuespiller hyret til THE MUNSTERS-rebootet MOCKINGBIRD LANE, der er kommet en trailer til THE WALKING DEAD-computerspillet, man kan se 50 nye billeder fra THE RAVEN og Camilla Luddington skal være med i TRUE BLOOD.

De fleste af disse ting rammer lige præcis ned i de interesser, som nogle fans har, og derfor er det besværet værd, at der sidder skribenter og knokler med at lægge artiklerne ud. Her til aften var jeg så ikke i målgruppen for noget af det, og jeg kom igennem de 70 nyheder på under et minut. Og derfor er RSS-læsere guld værd: Nogle gange kan man scanne det hele på et minut - andre gange afsløres fantastiske nyheder, man ellers ikke ville opdage; og dem kommer man efterfølgende til at bruge timer på at grave dybere i.

2 kommentarer:

  1. Eddie Izzard i The Munsters!! Det er sgu da næsten en artikel værd :D

    SvarSlet
  2. Jeg magtede ikke ... så det endte med at blive noget om DEMONS i stedet for.

    SvarSlet