mandag den 7. november 2016

Gys og gru på Netflix

De seneste måneders travlhed her på matriklen har gjort, at jeg er bagud med at se film, og derfor er jeg heller ikke kommet til bunds i min Netflix-kø med diverse gys. Listen vokser bare. Nu har jeg et lidt ukritisk forhold til min Netflix-kø, idet enhver film, som streaming-tjenesten lægger op, der bare smager det mindste af gys, bliver føjet til min liste. Så der er virkelig meget juks blandt titlerne.

Nu har de f.eks. to forskellige film, der hedder noget med "ouija" liggede. Jeg kan ikke forstille mig, at de er noget særligt - og hvis man kigger på IMDb, så har de da også en lav karakter. Og hvad med AMERICAN POLTERGEIST og AMERICAN POLTERGEIST 2? Det lyder heller ikke som noget særligt. Førstnævnte scorer 2.7/10 på IMDb, mens sidstnævnte (der i virkeligheden har originaltitlen YOU WILL LOVE ME) svinger sig op på 3.0/10.

Så egentlig kan man glæde sig over, at film forsvinder fra Netflix, uden at brugerne får en advarsel om det (selv om det ikke er optimal service fra deres side). Jeg prøver især at få set de film, der dufter lidt af kvalitet eller som jeg har hørt godt om, og så glider de mere tvivlsomme film stille og roligt ud af listen igen, efterhånden som de når sidste udløbsdato hos Netflix.

Lige et par tal her til sidst: Jeg har 33 horrorfilm og 11 TV-serier (med 22 sæsoner alt i alt) stående på min Netflix-liste, så der er i princippet til rigtig mange timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar