søndag den 8. januar 2017

INTRUDER på Blu-ray ... og så endda med slipcase

Nej, jeg har strengt taget ikke brug for at eje Scott Spiegels slasher-klassiker INTRUDER på Blu-ray i en slipcase-udgave, men nu har jeg bestilt den. Selvfølgelig skal jeg have fat i filmen, der udgives i den såkaldte Slasher Classics Collection fra 88 Films - de har jo den luskede ide, at udgivelserne har et nummer på ryggen, og så har man jo næsten nødt til at købe dem alle. Man er vel samler.

Men i virkeligheden kan jeg godt undvære et pap-omslag på Blu-ray'en, men jeg har alligevel bestilt et af de 300 eksemplarer, der bliver udgivet på den måde. Den almindelige udgave vil ikke være med slipcase, og det er så den eneste forskel.

Nu har jeg ved en tidligere lejlighed forudbestilt en anden film i serien fra 88 Films, nemlig Jim McCullough Sr.'s MOUNTAINTOP MOTEL MASSACRE, hvor man fra selskabets hjemmeside kan købe en særlig Blu-ray-udgave. Her får man både slipcase og booklet, hvilket den almindelige udgave ikke vil byde på. Især en booklet er surt at undvære, så det var lidt mere oplagt at slå kløerne i et af de 1000 eksemplarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar