tirsdag den 11. juli 2017

Hov, jeg skal da lige følge op på mit indlæg om ANTROPOPHAGUS på Blu-ray

Jeg har tidligere nævnt her på bloggen, at engelske 88 Films arbejder på en ny Blu-ray-udgave af Joe D'Amatos ANTROPOPHAGUS. På det tidspunkt vidste jeg ikke om de ville udgive den som en del af deres The Italian Collection, men det har jeg nu tjekket, og svaret er både-og. Som udgangspunkt forsynes filmen med et nyt cover, der er en variant af det, de brugte på den første udgivelse. Og som et særligt krydderi, så vil der være en slipcase på de første 2000 eksemplarer. På forsiden står der Remastered Special Edition.

Men coveret kan selvfølgelig vendes om, og her får man en The Italian Collection-forside, og filmen har nr. 7, præcis som den første udgave. Så det er muligt at stille den på hylden som en del af den italienske samling, hvis man altså har flere af dem, der er kommet fra 88 Films. Af nyt ekstramateriale skulle blandt andet være et nyt interview med skuespilleren Luigi Montefiori (bedre kendt som George Eastman) og et indslag med filmhistorikeren Alessio di Rocco.

Det lyder som en udgivelse, jeg skal have fat i - også selv om jeg har den første. Hvis man skal tro Amazon, så er udgivelsesdatoen den 7. august, men den kan sikkert forudstilles noget før fra 88 Films.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar