tirsdag den 25. december 2018

Jeg fik et par hjemmestrikkede sokker i julegave ... og en hel masse horror

Det har været juleaften, og jeg fik et par hjemmestrikkede sokker i julegave af min kone. Dem er jeg meget glad for (winter is coming), men nu havde min søde hustru også fundet nogle mere horror-relaterede ting. Blandt gaverne var diverse Blu-rays, nemlig THE BRIDES OF DRACULA, THE GHOUL, THE OLD DARK HOUSE, DEAD OF NIGHT samt TALES FROM THE CRYPT/THE VAULT OF HORROR. Virkelig herlige sager.

Så havde hun også købt et bind af THE WALKING DEAD-tegneserien, som jeg ikke havde, mens min datter havde fundet et Cthulhu-kortspil til mig. Og min svigersøn gav mig en forrygende flot Cthulhu-sparebøsse. Gad vide hvordan Cthulhu vil reagere, når man prøver at få mønterne ud af ham? Endelig fik jeg en flot THE THING-inspireret T-shirt, men den er ikke med på billedet her, for den ligger i vasketøjskurven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar