tirsdag den 8. januar 2019

Et nyt FANGORIA kom dumpende med posten

De mener det alvorligt, folkene bag det genoplivede FANGORIA. Nummer 2 af det reinkarnerede horror-magasin er nu på vej ud til abonnenterne, og det går faktisk så stærkt, at jeg her til aften fandt det liggende i min postkasse. Læste noget om, at de ville holde et launch-party i Forbidden Planet-butikken i New York den 17. januar, så jeg havde ikke regnet med, at bladene ville blive sendt så hurtigt ud, men nu er det her altså - og det endda med B-filmkritiker-legenden Joe Bob Briggs på forsiden.

Jeg ser frem til at læse det nye nummer efter den lidt skuffende premiere, men nu skal de jo lige finde deres egne fødder. At der sker en del på det nye FANGORIA-kontor afsløres også af en mail, der netop er tikket ind fra dem med omtaler af popcasts, musik og bøger, som de også har gang i. Om det så bliver med helt den samme vibe som det gode gamle FANGO, er ikke til at vide, men det er cool, at bladet er genopstået.

By the way ... jeg fik også to numre af det engelske THE DARK SIDE MAGAZINE, men dem har jeg efterhånden vist så mange forsider af, at jeg gemte dem under det nye FANGORIA på billedet til dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar