fredag den 29. marts 2019

Hov, du har vel ikke købt endnu en gyser!

... du ved jo godt, at du har en masse liggende i forvejen, du ikke har set! Jeps, jeg er skyldig - jeg kom simpelthen til at købe en gyser i dag. Men da jeg faktisk i denne tid ser flere film, end jeg køber, så går det nok. Nu var det lidt af en tilfældighed, at jeg købte den, men det er lidt sympatisk at dagligvarebutikker som f.eks. Føtex ofte sælger nye film til intropris den første uges tid - og det gjaldt også den J.J. Abrams-producerede nazi-zombie-actiongyser OVERLORD med danske Pilou Asbæk på rollelisten. 99,- kroner på Blu-ray - det er til at forstå.

2 kommentarer:

  1. Overlord er en af 2018s bedste film! Den er fin paa blu,men skal helst ses i biografen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåede den desværre ikke i biffen. Det var der så heller ikke så mange andre, der gjorde. På trods af fine anmeldelser og god fan-buzz, gik den ret dårligt i biograferne.

      Slet