fredag den 3. maj 2019

Hold da op ... en stor stak THE DARK SIDE!

Jeg er meget glad for den aktuelle inkarnation af det engelske horror-magasin THE DARK SIDE, der genopstod i 2011 efter at have været ude af gamet i lidt over halvandet år - blandt andet efter en del ballade, hvor bladet blev beskyldt for at kopiere filmanmeldelser fra nettet. Men i sin nuværende form er THE DARK SIDE et glimrende - omend noget indspist - blad, der især burde appellere til fans med smag for klassisk horror.

Selv "genopdagede" jeg bladet i 2017, og siden har jeg erhvervet mig et par solide håndfulde eksemplarer. Jeg er også blevet abonnent, så der cirka hver sjette uge dumper et nyt nummer ind i min postkasse. Men de tidligere numre kender jeg ikke så meget til, men nu får jeg for alvor mulighed for at dykke ned i nogle af dem. I går fik jeg nemlig foræret hele 27 eksemplarer af THE DARK SIDE. Wow! Der er til mange timer. 1000 tak til Martin, der sørgede for at bladene nu har fået et nyt hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar