onsdag den 1. maj 2019

Lidt mere horror til hylderne, men nu tager vi det lige helt roligt her i maj måned

I april brugte jeg sådan cirka 240 procent af det beløb, jeg plejer at sætte af til lommepenge, på mine interesser. Heldigvis var der lidt på kistebunden i forvejen, så lommepenge-kontoen kunne holde til presset. En tur til Norge, Blodig Weekend, udsalg hos Arrow Films plus det løse krævede sine ressourcer, men nu er det vist på tide, at den stakkels konto får lov til at komme sig. Jeg regner ikke med at købe det vilde her i maj, og sommerperioden plejer også være rolig, når det gælder indkøb. Men vejen til helvede er jo brolagt med gode intentioner, så vi får se ...

Her er lidt af det seneste: Musikken til JAWS 3-D, komponeret af Alan Parker (en dobbelt-disc-udgave, der erstatter den enkelt-disc-version, jeg har i forvejen), det nye nummer af horror-magasinet SCREAM, THE ABOMINABLE DR. PHIBES og DR. PHIBES RISES AGAIN fra Arrow Video (lækre Blu-ray-udgaver med vende-covers, så de ligner ved første øjekast ikke dem, du kan se på Arrows hjemmeside) samt den danske filmudgave-paperback af Stephen Kings DYREKIRKEGÅRDEN (sidstnævnte har jeg dog fået gratis, og det er jo en dejlig pris).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar