torsdag den 23. juli 2020

Mine horror-bunker skrumper stille og roligt ... men der er stadig lang vej igen

Jeg skriver min "det skal jeg have set"-liste i hånden i en Moleskine-notesbog - og med ujævne mellemrum laver jeg en opdateret version. Det er meget rart at skrive tingene ned i stedet for at have en elektronisk liste.
Jeg ser flere horrorfilm her i denne sommerferie, end jeg plejer, så det hjælper på bunkerne af film, jeg har liggende. Er nu nået ned på 99 styk, der skal ses, hvilket er noget bedre end de mere end 160, jeg havde stående på listen på et tidspunkt. Nu består min liste også af film, jeg har set før, men siden har opgraderet til Blu-ray - og så skal de jo ses igen. Omkring halvdelen af filmene er kommende gensyn. Og jeg skulle måske skrive, at jeg har 99 titler (og ikke film) på listen, da en lille håndfuld er FEAR THE WALKING DEAD-sæsoner, og de tæller hver især som en enkelt titel i min nørdede liste-verden.

I løbet af de seneste par måneder har jeg skåret voldsomt ned på indkøb, men det er da blevet til en titel hist og pist. Og et par enkelte er på vej i posten. Men det går den rigtige vej, og det er herligt at komme igennem så mange film; upåagtet deres kvalitet. Og det er rart at få set det, man har købt i tidens løb. Så jeg "knokler" videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar