søndag den 11. oktober 2020

Groovy EVIL DEAD-aften i Cinemateket

Der er fire EVIL DEAD-film, og jeg har set de to af dem på det store lærred, nemlig ARMY OF DARKNESS og Fede Alvarez' remake fra 2013. Torsdag den 22. oktober satser jeg på at kunne sætte kryds ved også at have oplevet de to første i det store format, nemlig THE EVIL DEAD og EVIL DEAD II. Det er Cinemateket, der disker op med et forrygende Psych-Out!-program med Sam Raimis original og hans endnu mere originale opfølger/remake/gentænkning (selv om jeg har det lidt svært med 2'erens slutning, men uden den havde vi ikke fået ARMY OF DARKNESS, så det er ikke let). Billetten er købt, og så håber jeg bare på, at corona eller andre ondsindede vira ikke har fået bugt med mig inden.  

PS. THE EVIL DEAD vises på 35mm, mens EVIL DEAD II vil være i en 4K digital udgave. Groovy!!!

1 kommentar:

  1. Jeg blev desværre ramt af noget forkølelse, så jeg valgte at blive hjemme. Håber at andre syntes, at det var fedt.

    SvarSlet