tirsdag den 13. oktober 2020

Nu er det vist på tide, at jeg får genlæst Stephen Kings DANSE MACABRE

Dette år har af mange årsager været udfordrende, så jeg har haft lidt svært ved at finde fokus til at få læst bøger - og jeg er strandet i nogle af dem, jeg er gået i gang med. En af dem er den nye Hunger Games-bog. Den er virkelig kedelig, så jeg kommer næppe igennem den. Og så har jeg været i gang med Tove Janssons bøger om Mumitrolden, og de er en stor fornøjelse, men jeg mangler lige at få læst den sidste.

Men på horror-fronten har jeg tænkt mig at kaste mig over DANCE MACABRE, Stephen Kings meget personlige fagbog om genren. Det er virkelig mange år siden, jeg har læst den, og nu skal det være. Og efter den venter formentlig et par fagbøger mere, men dem har jeg ikke valgt endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar