onsdag den 31. januar 2007

Gode ting på udsalg

Er netop kommet hjem fra en regnvåd tur inde i byen. Fona på Strøget var som altid et besøg værd. Jeg købte Roman Polanskis LE LOCATAIRE (aka THE TENANT) og REPULSION, Martin Schmidts BAG DET STILLE YDRE og Sergio Stivalettis M.D.C. - MASCHERA DI CERA (aka THE WAX MASK). Sidstnævnte kostede kun 10,- kroner og alt i alt lød regningen på 150,- kroner. Så jeg var lige forbi Arnold Busck, hvor jeg købte Denis Meikles bog THE RING COMPANION, en bog om Ring-fænomenet, til bare 100,- kroner.

2 kommentarer:

  1. Jeg husker, at Ekstra Bladet eller BT skrev, at Chok stod i et helt forkert format på den danske dvd!

    SvarSlet
  2. Det er ikke umuligt. Dvdcompare.net skriver: "There are some encoding errors, and image is "squeezed", and there are some cropping". Uncuts anmeldelse er inde på noget af det samme. Jeg har lige kigget på den, og billedet ser da hæderligt ud uden at være imponerende. Det er formentlig en af de film, der skal hentes hjem i en bedre udgave på et tidspunkt.

    SvarSlet