søndag den 13. oktober 2013

THE WALKING DEAD sæson 4 får premiere

I aften tager den amerikanske kanal AMC hul på fjerde sæson af den populære zombie-TV-serie THE WALKING DEAD - baseret på tegneserien af Robert Kirkman. Der vil være 16 episoder i sæson 4. Det sidste afsnit i sæson 3 blev set af 12,4 millioner amerikanere, og mon ikke sæson-premieren også vil tiltrække et stort publikum?

Selv er jeg desværre kommet langt bagud med serien. Faktisk har jeg hverken set sæson 2 eller 3, men nu har jeg i det mindste fået dem købt på dvd. Skal dog nok lige have et gensyn med sæson 1 først. DR3 har i øvrigt planer om at sende sæson 4 fra januar.

Også når det gælder tegneserien er jeg kommet lidt bagud. Har bind 17, "Something to Fear", liggende i bunkerne, og jeg skal have købt bind 18, "What Comes After". Men allerede den 19. november er bind 19, "March to War", på gaden, så det kunne være, at jeg skulle få lidt fart på.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes 2. sæson var helt fantastisk... Jeg er i gang med 3. sæson, og ved ikke helt hvor jeg lander endnu... Indtil videre er jeg ikke specielt begejstret for den del af historien der handler om The Governor... Men lad os nu se hvad jeg synes når jeg har set hele sæsonen...

    SvarSlet
  2. Sæson et var virkelig svingende i kvalitet efter min mening. Jeg syntes kun episode 1 og 8 var rigtigt gode.
    Sæson to var dog væsentlig bedre så jeg venter med længsel på at sæson tre kommer på viaplay.

    SvarSlet
  3. i hved den bliver sendt om tirsdagen... men hvornår bliver den genudsendt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fredag nat og søndag aften på DR3. Desuden kan man gense nogle af de senest sendte afsnit på DRs hjemmeside.

      Slet