onsdag den 1. april 2020

Et par skrækfilm mere til samlingen

DAO-budet har været forbi med et par Blu-rays, nemlig SCARY STORIES TO TELL IN THE DARK og CRAWL. Jeg nåede ikke at se dem i biografen, så det er meget rart nu at have dem mellem hænderne, selv om førstnævnte skulle være en skuffende oplevelse. Men jeg elsker fysiske medier og køber også en del af de nye ting.

Enkelte smuttere eller bevidste udeladelser er der dog. På et tidspunkt havde Føtex dvd- og Blu-ray-udsalg, hvor de blandt andet havde Niels Arden Oplevs FLATLINERS-remake til en yderst fornuftig pris. Men jeg lod den dog ligge, da jeg lige havde set den på en af streaming-tjenesterne. Jeg synes, at det er en OK film, men jeg får den næppe set igen.

SLENDER MAN bliver nok heller ikke en film, jeg køber. Lige nu har den en score på 3,2 ud af 10 på IMDb, og jeg kan se den via mit abonnement på YouSee-boksen. Og COUNTDOWN har jeg lige lejet med en Blockbuster-kode, jeg havde fået tilsendt, så den tvivler jeg også på, at jeg anskaffer mig i fysisk form. Men streaming-mulighederne vil altid kun være et supplement i min verden, og derfor køber jeg stadig film i fysisk form.

3 kommentarer:

  1. Jeg syntes Crawl var ret fed , instruktør Ajexandre Aja skuffer ikke, og Scary Stories.. var temmeligt fesen.

    SvarSlet
  2. Enig Jesper-Crawl er intens. Hej Soeren!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig i hvert fald til at se den. Instruktøren er cool nok - og lidt spændende at se en film, som foregår i Florida, men som rent faktisk er indspillet i Serbien. Det må være et filmtrick.

      Slet