søndag den 9. august 2020

Seks gange horror i en pakke fra England

Jeg har været på posthuset og hente en pakke fra England. Nå nej, det er jo noget vrøvl, for posthuse findes ikke mere, så det er de lokale supermarkeder, der i vore dage er stedet, hvor man ordner sine post-forretninger, alt imens man panter flasker og køber en liter letmælk og et franskbrød. Nå, men pakken fik jeg og den var fra Arrow Video, men den indeholdt ikke nogen af deres udgivelser.

Arrows net-butik holdt nemlig et udsalg med udgivelser fra Nucleus Films, Severin Films og Screenbound Entertainment: To Blu-rays for 10 pund! Kapow, det er jo en deal, der ville noget, men det var der vildt mange fans, der også var med på, så få timer efter, at de annoncerede udsalget, kunne man opleve, at film, man havde lagt i den elektroniske indkøbskurv, blev udsolgt for øjnene af en.

Så det var lidt hektisk og det gjaldt mest om at nå frem til at kunne betale, så man i det mindste sikrede sig nogle af titlerne, men jeg synes nu, at det er spændende ting, jeg har fået hjem. Pete Walker er en instruktør, jeg har forsømt at få samlet op på, men nu har jeg i hvert fald HOUSE OF WHIPCORD, DIE SCREAMING MARIANNE og HOUSE OF MORTAL SIN at se frem til.

Eugenio Martíns UNA VELA PARA EL DIABLO (A CANDLE FOR THE DEVIL), David Hemmings' THE SURVIVOR og Vernon Sewells CURSE OF THE CRIMSON ALTAR er også horrorfilm, jeg endnu ikke har set (men jeg har dog læst den James Herbert-bog, som THE SURVIVOR er baseret på), så det var alt i alt en lækker pakke. Samlet pris: 333 kroner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar