lørdag den 7. november 2020

Et horror-magasin dukkede op med posten

Jeg har før haft en lille stak af det canadiske horror-magasin RUE MORGUE liggende, men sendte dem videre i systemet. Følte lidt, at bladet var noget overfladisk (selv om det er ekstremt lækkert, når vi taler om præsentation og design) - og så havde jeg ikke lige umiddelbart plads til mere på hylderne. Men hyldemeter ændrer sig hele tiden (alt efter hvordan og hvor meget man rydder op), og jeg modtager ofte nyheds-mails fra RUE MORGUE

Så da jeg sidst i august fik en mail om nummer 196 med en forside, der signalerede italiensk horror, tænkte jeg, at det kunne jeg da godt lige smide nogle lommepenge efter. Jeg bestilte det ene nummer (118 kroner blev det til med forsendelse), og efter omkring 10 uger i postsystemet, er det landet på min adresse - men nu er Canada dæleme også langt væk. Og det ser rigtig spændende ud, og jeg glæder mig til at læse det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar