onsdag den 17. februar 2021

Gys og gru skal man da se

Horror-året 2021 er indtil videre startet ganske OK for mit vedkommende; i hvert fald på filmfronten. 20 titler har jeg set indtil videre, hvoraf de syv har været gensyn. Har endelig fået set den sidste af den store håndfuld på 28 film, jeg købte på en tur til London for nogle år siden, nemlig EXORCIST: THE BEGINNING. Så det var fint lige at få den krydset af på min "skal have set"-liste.

Ellers gnaver jeg mig stille og roligt gennem bunkerne, og det er ikke meget nyt, som kommer til. Har endnu ikke forsøgt mig med bestillinger fra England her efter Brexit, hvor man nok skal regne med told, moms, gebyr og hele svineret, men sådan er det. Fik dog en lille stak horrorfilm på valentinsdag fra min søde kone, så jeg løber på ingen måde tør for gys og gru.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar