søndag den 9. juni 2019

Skræk og Rædsel fylder 13 år ... så er det nok på tide at sætte farten helt ned

Det er blevet den 9. juni, og det betyder at Skræk og Rædsel har fødselsdag. 13 år! Wow, det er godt nok længe siden, at jeg første gang loggede ind i Googles blog-univers og oprettede denne side. Dette er indlæg nr. 4424 her på bloggen, så der er blevet skrevet nogle ord i løbet af årene. Besøgstallet har også været OK uden på nogen måde at være prangende - her er det mere de anmeldelses-baserede hjemmesider, der render med alle klikkene.

Min interesse for horror er stærk og stabil, men det har i det seneste halvandet år været en periode med udfordringer på det personlige plan, der har gjort det svært at finde tiden og energien til at skrive nye indlæg - og samtidig har jeg også en følelse af, at jeg sgu har gjort det meget godt. 13 år er ikke småting, og nu synes jeg egentlig, at jeg har været der.

Jeg siger ikke, at Skræk og Rædsel lukker, men jeg kommer nok til at gå helt ned i gear, når det gælder indlæg til bloggen. Og horror-kalenderen har jeg jo allerede taget livet af - den havde så få brugere, at det er mere værd for mig at bruge tiden på noget andet. Så jeg kommer i høj grad til at beskæftige mig med genren og jeg kommer til at skrive om horror, men det er ikke sikkert, at det bliver i blog-formatet. Facebook-siden har stadig sit helt eget liv, men den jo et særskilt fænomen.

Nu får vi se, hvad der sker, og der skal nok med meget ujævne mellemrum dukke et eller andet op her på kanalen. Tak til at alle læserne, der har været med på den rædselsvækkende rejse indtil nu - og husk nu at nyde en masse skræmmende film, bøger, tegneserier, spil og soundtracks.

8 kommentarer:

  1. Hej Soeren! Ikke godtaget.
    Nu gaar det lige saa godt.
    Mere skraek og raedsel ja.tak!
    De bedste hilsner og tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lukker jo ikke biksen, så ... Måske bruger jeg tiden på at skrive en bog, men nu får vi se.

      Slet
  2. Hvad du end gør, så i alt fald stot tak for de 13 år, Søren. Det er ikke falsk rygklapperi, når jeg siger, at Skræk & Rædsel er den bedste danske blog om horrorfilm (og andet), vi har haft.
    Jeg har også overvejet at lukke ned, men jeg nænner næsten ikke - selv med 3-4 læsere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de rosende ord. Det med de få læsere er selvfølgelig en udfordring (trust me, nu skriver jeg også lidt på Danmarks formentlig mindst læste blog, nemlig Rygende Revolvere). Så ind imellem har man bare lyst til at være fan uden at skrive om det.

      Men nu får vi se. Måske skriver jeg en bog eller noget.

      Slet
  3. Jeg siger som Jack, til lykke med - og tak for - de 13 år! Jeg håber du gider fortsætte, også selvom læsertallene går ned. Vi har brug for et samlingspunkt som din blog.

    Hilsen Martin

    SvarSlet
  4. Bare rolig, venner. Ligesom Dracula, Jason, Godzilla og urolighederne på Hobbs Lane skal Skræk og Rædsel nok vende tilbage. You can't keep a good monster down!

    SvarSlet
  5. Vi vil komme tilbage igen og igen til skraek og raedsel,ligesom de doede i Monroeville Mall'en i Dawn of the Dead.....Soeren.........Soeren......luk os ind.....

    SvarSlet