søndag den 19. april 2020

Nå, men så brugte jeg lige lidt ekstra penge på horror ... men det er helt OK i disse tider

Jeg havde egentlig ikke planlagt at bruge ret mange penge i denne måned, men på indkøbslisten havde jeg dog de to FRIGHTFEST GUIDE-bøger om monsterfilm og varulvefilm (i forlængelse af mit indlæg om exploitation-bogen forleden). Så jeg sendte en ordre til FAB Press. Samme dag røg så også en ordre afsted til Arrow Video, selv om jeg egentlig havde tænkt mig at ignorere deres påskeudsalg - jeg har masser af film, jeg skal have set.

Men nu endte jeg med at bestille en lille håndfuld skræmmende Blu-rays. Sådan er det. Og dagen efter fik Amazon en ordre på et par horror-paperbacks (vi snakker fiktion), og endelig fornyede jeg mit medlemskab i Cinemateket. Det er ikke så ofte, jeg kommer derind, men det er altid (u)hyggeligt, når det sker. De har med jævne mellemrum horror på programmet, men det er ikke altid hovednummeret på forsiden af deres trykte program, så ovenstående forside har et par år på bagen.

Mine seneste Cinemateket-oplevelser har været NIGHT TIDE, RUBY, I WALKED WITH A ZOMBIE, THE LEOPARD MAN og TOMBS OF THE BLIND DEAD. Og det er man jo nødt til at støtte, og i det hele taget er det vigtigt at blive ved med at støtte de ting, der skabes, laves, arrangeres og tilbydes os horrorfans - også selv om kloden er lukket ned på grund af en væmmelig virus. Så selv om jeg egentlig ville spare lidt i denne måned, så har jeg det helt fint med at brænde en hel måneds lommepenge af på et par dage. Og jeg glæder mig til de oplevelser, der følger med mine køb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar